sâmbătă, 15 decembrie 2012

si-au protejat elevii cu pretul vietii

"Dupa masacrul de la o scoala din Connecticut in urma caruia 26 de oameni si-au pierdut viata, presa din Marea Britanie si SUA a prezentat cazurile a patru profesori care si-au riscat viata pentru a-si salva elevii.
Maryrose Kristopik, profesoara de muzica la scoala generala "Sandy Hook", a povestit intr-un interviu acordat Daily Mail cum a reusit sa salveze viata a 15 elevi, baricadandu-i intr-o toaleta si rostind rugaciuni pentru a-i calma.
"I-am luat pe copii si i-am dus in toaleta spunandu-le ca este un om foarte rau in scoala. Pentru a nu-i speria foarte tare, le-am tot repetat ca ii iubsc si am inceput sa ne rugam. Apoi am apucat manerul usii si am tinut tare de el, pentru a nu-l lasa pe criminal sa intre. In acele momente ma gandeam numai la viata copiilor si la faptul ca trebuie sa fiu cat mai puternica pentru ei", a declarat Maryrose.
Gestul profesoarei a fost laudat de parintii copiilor care au fost inchisi in toaleta, iar aceasta este considerata acum o adevarata eroina.
Vreau sa ii multumesc. Le-a salvat vietile tuturor. In timp ce criminalul batea cu putere in usa si tipa ca vrea inauntru, ea a reusit sa il impiedice sa intre", a marturisit o mama.
Maryrose spune totusi ca nu este o eroina si ca a facut un gest absolut normal.
"Orice alt profesor ar fi facut la fel daca ar fi fost in locul meu si stiu ca si alti colegi de-ai mei au facut tot ce au putut", a mai declarat Maryrose.
Iar vorbele ei sunt cat se poate de adevarate, lucru dovedit de alti trei profesori de la scoala generala "Sandy Hook" care au murit in timp ce incercau sa isi salveze elevii.
Mary Sherlach,
Dawn Hochsprung si
Victoria Soto
s-au sacrificat incercand sa isi salveze copilasii de care aveau grija.
In timp ce foarte multi oameni alergau sa se ascunda in momentul in care s-au auzit impuscaturile, cei trei au ales sa isi protejeze elevii cu propriul corp si au sfarsit prin a fi pur si simplu executati."

sursa: stirileprotv.ro

Niciun comentariu: