marți, 7 februarie 2012

33

Numerele nu sunt alese la intamplare. Nimic nu este aleatoriu. Cateva exemple destul de elocvente (as spune eu) din viata mea si a celor dragi mie converg spre aceasta idee. Cand am dat bacalaureatul am fost al 33-lea in banca la fizica si am luat bacul cu nota 9,30. De atunci mi-a ramas in minte acest numar... Am jucat de cateva ori la loto, de fiecare data cand am pus numarul 33 acesta a iesit din urna.
Nota de pe lucrarea de licenta de la Facultatea de Inginerie Manageriala a mea este 9,33.
Oana mi-a atras atentia asupra numarului 7. Ea e nascuta pe 7. Nunta surorii mele a fost pe 7 (inainte sa o cunosc pe Oana). Ziua a 7-a este de odihana, deci as spune ca si Dumnezeu are o preferinta pentru acest numar.
Satul in care a copilarit si a crescut Oana se numeste Tepoaia; numele de familie al cumnatului meu este Tapelea.
Pe sora mea o cheama si Georgiana; pe Oana o mai cheama Giorgiana.

Suma cifrelor din data de nastere a Oanei este 33; daca adaugi 7 (data cand a fost nascuta Oana) rezulta 40 (suma cifrelor din data mea de nastere)...

2 comentarii:

saturnian spunea...

hmm... asa-i ca numerologia poate fi uneori fascinanta? cred ca multi dintre noi constatam cel putin niste coincidente cand vine vorba de nmere. Iar numerele prime au in ele ceva mistic.

Pompilia Petanca spunea...

Rebreanu credea ca 31 este de fapt numarul cu ghinion,romanul lui,"Ion,"are13 capitole.