miercuri, 17 noiembrie 2010

Inima Legii

Care este cea mai mare poruncă a Lui Dumnezeu?

„Ascultă, Israele să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău şi cu toată puterea ta.”

„Dar mai este o poruncă, tot la fel de mare:
Trebuie să-ţi iubeşti aproapele ca pe tine insuţi.”

...

„Cãci am fost flãmând si Mi-ati dat de mâncat.
Mi-a fost sete si Mi-ati dat de bãut.
Am fost strãin... si M-ati primit.
Am fost gol... si M-ati îmbrãcat.
Am fost în temnitã si ati venit pe la Mine.
Am fost bolnav si ati venit sã Mã vedeti.
Veti întreba: ”Când Ti-am fãcut toate acestea?”
Oridecâteori ati fãcut aceste lucruri unuia din acesti neînsemnati frati ai Mei,
Mie Mi le-ati fãcut.”

Un comentariu:

silentzios spunea...

„pentru cã oricare va vrea sã fie mai mare între voi, sã fie slujitorul vostru si oricare va vrea sã fie cel dintâi între voi, sã vã fie rob, pentru cã nici Fiul omului n-a venit sã I se slujeascã, ci El sã slujeascã si sã-si dea viata ca rãscumpãrare pentru multi”