sâmbătă, 27 ianuarie 2007

Rugaciune (Autoportret al unor doleante sufletesti)


Pentru tot ce-am fost vreodata,
O sa fiu precum n-am fost,
Pentru cei ce n-au crezut ca:
Eu sunt sange peste os,
Sunt un vis ce fara vorba
Cu sfiala m-am sfarsit.
Un neintrerupt romantic, si atat si mai nimic...




Fie calea cat de lunga,
Lunga fara de popas,
O sa merg si doar o ruga
Rasari-va-n al meu glas,
Interdictie voi pune peste gandul pacatos,
Niciodata nu voi spune ca sunt altfel, decat prost...

Dumireste-ma doar Doamne,
Introdu in mintea mea,
O iubire fara seaman pentru Tine, ca o stea
Nu ma mai lasa in umbra si arata-mi, deci, lumina
Investeste-n mine lacrimi de izbanda si putere,
Sa strivesc intunecimea cu a ei lunga durere,
Inspirandu-ma din Tine,
Eu sa fiu al Tau si-n bine...



p.s. : prima litera a fiecarui vers va deconspira numele autorului...



Iisus Din Nazaret-Jesus of Nazareth(1977)

2 comentarii:

georgeta spunea...

Asa frumos suna si rimeaza in gand caci la ruga de iertare cu frica mai gandim!Doamne iarta-ne pentru tot raul si da ne minte voia Ta sa-o facem!!! Doamne ajuta pe calea cea buna!

silentzios spunea...

Shadows and dust... without God!
Umbre si praf... fara Dumnezeu!