sâmbătă, 14 aprilie 2007

dragoste de ** STEAUA **

De ce tin la aceasta echipa?! Imi aduce bucurie si tristete deopotriva! Prima data in viata mea cand am baut sampanie a fost cand a castigat Steaua UEFA Champions League pe 7 mai 1986; aveam doar 3 ani si jumatate, dar mi-a ramas in minte gustul dulce de sampanie :-)... Am baut si in '89, dar parca gustul era usor amarui. In acea zi de 24 mai tata a zis ca "totusi locul 1 nu se compara cu locul doi" si am ramas cu o singura Cupa a Campionilor Europeni. Imi aduc aminte ca intre cele doua finale a fost la un moment dat un meci Steaua-Craiova si cum tata tinea cu Craiova, iar eu vroiam sa-i fac in ciuda, am tinut cu Steaua. S-a terminat 3-2 pentru Steaua dupa un meci superb :-)) si de atunci asa am ramas, cu Steaua.
In timp am inceput sa tin tot mai mult cu ei si sa ma bucur din ce in ce mai mult de victorii si sa ma intristez la infrangeri, dar cu toate astea nu sunt un fan disperat sau "distrus" (cum spune un prieten de-al meu rapidist) care sa tina cu fanatism la echipa sa. Sau poate e vorba de un altfel de fanatism, unul sufletesc nu unul violent... Si daca nu e de ajuns castigarea LC pentru a convinge un pusti de 4-5 ani sa tina cu o echipa, atunci timpul poate povesti mai mult... Pana azi Steaua Bucuresti
FC Steaua Bucureşti a castigat nu mai putin de 50 de trofee:
23 - campionate ale Romaniei;
20 - cupe ale Romaniei;
5 - supercupe ale Romaniei;
1 - UEFA Champions League Cup;
1 - UEFA Super Cup

Niciun comentariu: