marți, 21 august 2007

~ un nume peste un altul ~

Nu inteleg aceasta noua psihoza in randul femeilor! Adica sunt multe lucruri pe care nu le inteleg la ele, dar asta chiar ma enerveaza. Nu stiu ce s-a intamplat! Au inceput sa aiba ceva, ce eu unul nu am gasit, in pantalonasi sau sub fustite? Sau poate vor sa trecem la matriarhat?
La ce ma refer? Nu mai vor sa preia numele de familie al barbatului...
O fi mai bine oare fiecare cu numele lui? Si copiii pe al cui sa-l ia?? Si daca n-ar renunta nimeni la numele de familie, ar trebui sa scrie urmasii cateva foi cand se semneaza?!
Sau poate ar trebui sa preluam noi barbatii numele de la femeie!?
Mama mea e o feminista convinsa insa a preluat numele tatalui meu si o respect pentru asta.

Un comentariu:

silentzios spunea...

Azi un pisoi mi-a promis un lucru! Am negociat si fiecare a castigat ceva. Cuvantul e cuvant si nu se poate da inapoi :-)