miercuri, 22 august 2007

M-am saturat !!!


M-am saturat de Gigi Becali cu toate stupizeniile lui si cu toate crizele lui de personalitate, si de toti pupincuristii aia de ziaristi care nu scriu decat despre el. Cred ca asa a ajuns si Hitler la putere... Imbracat elegant si cu conferinte foarte bine puse la punct, Hitler era un orator desavarsit care captiva publicul cu declaratiile lui. Gigi Becali e un Hitler mai mic cu dorinte de a ajunge un Hitler mai mare, chiar daca doar unul de Romania. Nu suntem toti la cheremul lui si faptul ca are bani nu inseamna ca nu poate fi izolat de massmedia. Adica de ce sa fiu eu obligat sa aud toata ziua ce zice el?! Inca poate mai am anumite retineri in a-l ura cu adevarat pentru ca baga bani in clubul de fotbal Steaua care mi-e atat de drag mie, dar incet-incet incepe sa mi se acreasca si mie. Intotdeauna am considerat ca trebuie vazute ambele fete ale unei situatii si ambele parti (si cea rea, si cea buna) ale unui om, incercand sa privesc lucrurile si din punctul lui de vedere. Si uneori am ramas placut surprins de unele viziuni simple (ale lui Gigi) asupra vietii care mi s-au parut decente si de om cu bun simt. Dar unele iesiri necontrolate care in ultima vreme devin din ce in ce mai dese ma ingrijoreaza. Steaua e in mainile lui ca o jucarie de plus pe care de multe ori cand il enerveaza cineva o tranteste cu putere la pamant si o calca in picioare ca un copil rasfatat si razgaiat incepand sa urle a neputinta...
Ce e mai ingrijorator este ca vrea sa ajunga presedinte, iar multimea de prosti i se inchina. Adica vezi Doamne e credincios... de unde!? Se bate cu pumnul in piept ca ultimul fariseu in mijlocul bisericii evident in fata camerelor de luat vederi ca el crede in Dumnezeu! Dar oare nu scrie in Biblie ca Iisus ne-a dat o pilda despre cel care se lauda in mijlocul bisericii cu credinta si cel care crede cu adevarat si nu indrazneste sa ridice ochii din pamant si sta la intrare ca ii este rusine de pacatele lui?
Si cica face acte de binefacere... Pai la averea lui normal ca trebuie sa faca multe acte din acestea de binefacere ca sa scape de impozit. Pentru ca prefera sa dea la oameni si sa-si faca reclama decat la stat si sa nu castige nimic din asta.
Praful asta in ochi, care ne este aruncat de catre presa, se strange si se pune ca o ceata din ce in ce mai deasa. Sa nu vina prea tarziu momentul cand se va incerca o debarcare a lui din bratele presei, chiar de catre presa.
Sa ne fereasca Dumnezeu ca acest om incult, rasfatat, xenofob, rasist si care e impotriva oricaror minoritati de orice fel ar fi ele, sa ajunga pres-e-dinte!!!

Niciun comentariu: