marți, 7 august 2007

un nou sistem pe cat de performant pe atat de penibil

Sunt stelist si imi place sa ma duc de multe ori, chiar si singur, la meciurile Stelei. Am incercat ieri sa iau bilet insa m-am razgandit chiar in fata casei de bilete. De ce? Pentru ca in fata mea era o coada foarte mare. Si nu numai faptul ca era foarte mare coada m-a facut sa ma intorc din drum, ci mai grav era ca iesea cate o persoana cu bilete din sfert in sfert de ora. OK s-a bagat un nou sistem de intrare in stadion. OK, sa zicem ca va functiona perfect. OK, sa zicem ca vor fi identificate exact persoanele care au ranit o musca in stadion. Ce se va intampla cu aceste persoane? Pentru ca am vazut cu totii ce penalizare "extraordinara" a patit celebrul Twety. De altfel sunt foarte multe filmari cu foarte multe persoane violente si de la Dinamo in mijlocul actiunii lor impotriva jandarmilor. Si ce? Ce-i cu asta? Ce importanta are ca sunt identificati? Oricum nu vor pati nimic, iar justitia romana va avea grija de cetatenii ei si aici ma refer la cei violenti ca aceea sunt importanti pentru tara. Cel care primeste e vinovat... ca nu da si el. Poate singurul lucru care ar putea fi intr-o oarecare masura bun este acela ca s-ar putea sa vanda bisnitarii bilete mai greu ca apare buletinul cu poza lor in lista de la casele de bilete, dar mai la urma urmei se poate falsifica usor un buletin.

Niciun comentariu: