duminică, 21 martie 2010

sunt nebun

Toata lumea crede ca sunt eu nebun...
Da, sunt nebun. Sunt nebun pentru ca imi doresc sa ma uit la televizor si sa vad emisiuni de divertisment in care nu primeaza sexul si scandalurile. Sunt nebun pentru ca imi doresc sa vad desene animate pentru copii fara batai si fara injuraturi si cu personaje care nu aduc mai degraba cu niste draci care rad de toate si de toti. Sunt nebun pentru ca imi doresc sa vad filme de dragoste sau comedii sau westernuri vechi sau chiar filme politiste in care nu exista un singur personaj principal care se razbuna ca si-a pierdut familia si care ii omoara pe toti care ii stau in cale. Sunt nebun ca urasc muzica de azi si mi-e dor de toate genurile de muzica din trecut pe care nu le mai aud nicaieri. Sunt nebun pentru ca mi se pare ca tehnica din zilele noastre iti mananca zilele una cate una la propriu si timpul se scurge fara sa simti macar ca ai trait vreo secunda cu adevarat. Sunt nebun pentru nu mai vad nici un om care sa fie fericit ca traieste, care sa se bucure de viata si care sa nu aiba necazuri: ba de sanatate, ba financiare, ba din cauza familiei. Sunt nebun ca imi doresc sa ma duc pe camp, in padure, la munte, la mare sau oriunde in mijlocul naturii sa respir aer curat fara poluare. Sunt nebun ca imi doresc sa traiesc fara fiarele din trafic care se sfasie intre ei pentru un centimetru mai in fata. Sunt nebun pentru ca imi doresc oamenii sa fie oameni. Sunt nebun pentru ca imi dau seama ca nu mai avem valori. Oameni de stiinta responsabili, oameni de cultura, oameni sufletisti, valori morale si spirituale. Sunt nebun pentru ca imi doresc sa mananc natural (fara E-uri), sa nu mai existe animale umflate cu pompa (gaini, vaci, oi, capre, porci) si sa nu mai existe legume si fructe imense dar fara absolut nici un gust.
Nu mai avem nimic natural lasat de la Dumnezeu la care sa nu fi intervenit omul sa strice... Totul e artificial lipsit de forma si de gust... Totul e stricat.

Niciun comentariu: