joi, 21 mai 2009

Noaptea Muzeelor


Am fost ca si anul trecut la Noaptea Muzeelor. Anul asta nu am mai fost la Antipa sau la muzeul Taranului sau la Muzeul de Geodezie ori la Muzeul George Enescu. Acestea toate le-am vazut anul trecut. Nu, de data asta am fost la ceva nou. Anul asta am stat la doua cozi mai mari, dar s-a meritat pentru ca am vazut Muzeul de Arta. Si de ce spun doua cozi? pentru ca muzeul era impartit in doua. Am vazut foarte multa pictura. Ce mi s-a parut interesant este ca pana si in pictura se observa cu usurinta o mare diferenta intre sufletul liber al pictorului strain si sufletul incalcit al pictorului roman. Personal mi-a placut dintotdeauna Nicolae Grigorescu si raman si acum la aceasta parere. Este cel mai bun pictor roman, pana in prezent cel putin. Anul viitor sper sa ajung si la Muzeul Militar sau cel de Istorie a Romaniei. Ma gandesc de asemenea ca poate prind o noapte a muzeelor si in Paris deci sa nu uit ziua de 16 Mai. :-)

Niciun comentariu: