joi, 21 mai 2009

Dumnezeiasca Scriptura


Am fost acum cateva zile intr-un anticariat si am gasit acolo o Biblie tiparita in 1910. Mi-a placut foarte mult si nu costa decat 60 lei. M-am gandit sa o cumpar si m-am dus a doua zi pe la 11,30 a.m. . Din pacate o vandu-se de vreo 10 min. M-am ofticat foarte tare si mi-a parut rau. Am cautat apoi sa cumpar alta poate la fel de veche prin mai multe anticarite pe la Universitate, Romana, Mosilor, dar nu am gasit decat cateva mai noi si una cu primele pagini rupte (putin mai veche). Intamplator cineva de la un anticariat m-a indrumat sa cumpar Biblia editata dupa Carol 1, editura din 1914. Se spune despre ea ca s-ar numi Biblia lui Carol si ca ar fi cea mai buna traducere a Bibliei. Am reusit sa o gasesc la 150 lei pe strada Televiziunii, Nr.13 la Manastirea Adormirea Maicii Domnului din Bucuresti. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut foarte mult si din cate am rasfoit-o mi se pare chiar foarte bine scrisa.

Niciun comentariu: