vineri, 10 aprilie 2009

tulburat, printre gandurile tale negre

As vrea sa-ti spun ca te iubesc si as vrea sa ma crezi. Sa nu mai fie nevoie de noi si noi dovezi de dragoste. Sa nu mai alergam in gol trecand de fiecare data unul pe langa celalalt. Iarta-ma pentru ce nu poti intelege la mine si iarta-ma pentru ceea ce nu pot concepe la tine. Iarta-ma pentru orice moment de cumpana ti-am oferit. Sterge cu buretele momentele triste pe care ti le-am oferit si aduna in suflet un saculet cu amintiri pline de dragoste. Dragostea mea pentru tine...
Te iubesc ca-n prima zi. Te caut in trupul fiecarei fete si fiecare perfectiune a ei mi se pare o greseala ca nu e asemeni trupului tau.
Daca ai sa pleci o sa te caut iar si iar si sufletul meu se va zbate vesnic intr-o permanenta neinplinire.
Iar daca iadul iti va cauta sufletul sa-mi ierti si mie cateva clipe sa pot sa-mi iau ramas bun de la Dumnezeul meu, iar apoi fie-mi pasii pe drumul tau...

Niciun comentariu: