luni, 13 aprilie 2009

Armageddon... pentru cine?!


Sfarsitul lumii din Apocalipsa dupa Ioan din Biblie se spune ca se apropie. E adevarat ca si in Biblie aceasta batalie intre bine si rau este prevestita de acei falsi prooroci care se vor perinda prin fata lumii din ce in ce mai des(ceea ce se intampla la televizor) si de nenorociri fara numar. Raul din lume se inmulteste prin cutremure, razboaie, molime si furtuni care apar din ce in ce mai mult in viata noastra. Dar cu toate astea au trecut peste noi doua razboaie mondiale si sfarsitul lumii nu a venit... cel putin nu pentru noi cei care nu le-am trait.

Cateva intrebari merita a fi luate in calcul:
De ce toti se ingramadesc sa spuna lumii ca se apropie sfarsitul si de ce multimea se inghesuie sa-i urmareasca? Sfarsitul lumii cand va veni nu va fi plin de fericire si nu se vor da invitatii pentru Rai; si oare cati dintre noi ar merita sa ajunga acolo? "cine e fara de pacat sa arunce primul piatra" dar oare cine are doar 10 pacate sau doar 100 de pacate?

Cui ii foloseste sa stie exact cand va cobora Iisus pe pamant pentru a doua oara pentru a-i da fiecaruia ce merita si ce i se cuvine ?
Personal as vrea sa mai intarzie putin. As vrea sa am copii si "sa-i vad crescand dintr-o lingurita" asa cum spunea mama. As vrea sa traiesc pana la sfarsitul vietii cu bucurii si necazuri cu bune si rele macar ca parintii nostri inaintea noastra si ca parintii lor inaintea lor. As vrea sa ma bucur de fiecare zi senina chiar si cu prea mult soare si de fiecare ploaie chiar si acida din viata mea. Vreau sa traiesc liber asa cum parintii mei nu au avut ocazia timp de 50 de ani inlantuiti de comunism. Vreau sa nu fiu nevoit sa-mi vad prietenii omorati si schingiuti de vreun razboi prostesc asa cum au fost obligati sa traiasca bunicii mei.
Pacea sufleteasca si un dram de sanatate sunt de ajuns.

Niciun comentariu: