duminică, 6 mai 2007

Balcik


Am fost in Bulgaria la Balcik! La granita nu am stat mai mult de 2 minute pentru ca nu era coada, iar politistii s-au uitat mai mult de forma la buletinele noastre si ne-au lasat sa trecem mai departe. Drumurile sunt foarte proaste in Bulgaria, dar am vazut ca se lucreaza la largirea lor. Politistii bulgari aveau toti ochelari de soare negri si pareau ca din filmele cu mafioti italieni. Totusi nu am vazut sa opreasca nici o masina cu numere romanesti, poate si din simplul motiv ca romanii isi cheltuie banii pe litoralul lor... Mi-au placut mult casutele insirate pe munte la Balcik. Parca era o insula din Grecia. Mancarea mi s-a parut foarte ieftina, poate si din cauza ca o leva e doi lei la casele de schimb valutar. Gratar, Pizza, Ciorbe si tot felul de preparate din peste, cred ca in mare cam ce poti gasi si la noi in restaurante, doar ca mai ieftin... Am avut noroc si de o zi foarte frumoasa si am ramas placut impresionat de acest coltisor din Bulgaria...

Niciun comentariu: