joi, 31 mai 2007

al saselea simt

De foarte multe ori am vazut ceea ce urma sa mi se intample prin intermediul visului. Dumnezeu mi-a spus rezultate de examene, rezultate de meciuri, calatorii sau pur si simplu lucruri care aveau sa devina ale mele... Poate am interpretat gresit o data sau de doua ori ceea ce am visat, dar mai devreme sau mai tarziu am realizat intotdeauna ca fusesem pus in garda si ca stiam ce urmeaza sa se intample. La un moment dat m-am suparat pe Dumnezeu, dupa o astfel de interpretare gresita si I-am spus ca nu vreau sa mai cunosc viitorul cu tot ce aduce el bun sau rau si nu am mai visat nimic prezicator. Dupa o vreme mi-a parut rau si L-am rugat sa ma ierte, iar acum mi se intampla din nou sa stiu dinainte unele lucruri... Sper sa fie totul bine, desi cand primesti vesti din viitor nu toate sunt bune...

Niciun comentariu: