vineri, 27 aprilie 2007

un film foarte, foarte, foarte prost


Despre ce film e vorba? "Sunshine"!!!!! Este un film PROST! Desi stiam ca soarele nostru nu mai are de trait "decat" vreo 5 miliarde de ani, adica este exact la jumatatea vietii lui, daca pot spune asa, am zis sa vad si eu acest film. Imi plac filmele foarte mult si am vazut extrem de multe. Subiectul parea promitator ca si poveste SF. Acest film incepe plictisitor, continua din ce in ce mai interesant, insa pana la un punct din care incepe sa enerveze, iar spre sfarsit te rogi sa se termine odata!!! Regia e destul de proasta, replicile sunt pur si simplu slabute, iar actorii fac si ei ce pot ca sa iasa ceva mai putin prost din ceva foarte prost. Cred ca am folosit cam des cuvantul "prost", dar cred ca este cel mai bun cuvant pentru a caracteriza acest film!

Niciun comentariu: