marți, 13 februarie 2007

madalina



11.08.2004
Am iubit la tine enorm faptul ca nu aveai experienta cu nici un baiat! Asta mi-am dorit dintotdeana de la o fata! nici macar sarutata... Ai fost a mea de la inceput pana la sfarsit! Am crezut ca imi da o putere nebuna asupra ta ! Ca ai sa ma iubesti mai mult decat orice pe lume! Erai un copil dulce si pur! Un suflet curat neintinat de mizerii si noroaie! Mi-e teama ca te las un copil si ai sa te intorci la mine femeie! Mi-e teama ca ai spus ca nu te vei darui altuia, si sa nu faci totusi asta! Mana ta calda sa-l atinga pe altul… simt ca-mi pierd mintile… si nici macar nu stii sa minti! …(si asta poate ai s-o inveti) Mi-e teama ca n-ai sa te mai intorci deloc! (Nu mai pot scrie pt ca la mine ploua pe monitor si s-a format o adevarata ceata pe ochii mei!) Sper sa nu suferi de pe urma vreunui nenorocit care sa nu vrea decat sa-si bata joc de tine! Eu am vazut mult mai multe si stiu ce inseamna suferinta! Am stat langa sora mea [de 2 ori] si stiu ce inseamna sa spui unui om pe care l-ai iubit din tot sufletul si pentru care ai fi facut orice, ca este o jigodie de om ! Cred ca cere multa umilinta! Si aici nu am de gand sa te sperii ci doar sa-ti atrag atentia peste ce poti sa dai! Dar sunt si oameni buni si poate mult mai buni si mai destepti decat mine! Care sa te faca sa te simti bine si de la care sa poti invata foarte multe toata viata! Din punctul asta de vedere stiu ca sunt un pierde-vara fara pic de cultura generala! Stiu doar fotbal si sex!
Mult am iubit la tine gelozia pe care o aratai fata de fetele cu care am flirtat si acum tu imi spui ca pot sa ma culc cu oricine! Cu adevarat daca nu exista gelozie nu exista dragoste si daca nu iubesti de ce sa mai pierzi timpul! As fi vrut sa te fac sa simti ca ma doresti, dar poate ca te-am grabit prea mult! Poate altul va sti sa te atepte si o sa-l doresti pana la urma! Te-am grabit… Mi-ai sfasiat sufletul cand ai inceput sa plangi in pat langa mine si m-am simtit josnic cand mi-ai aruncat in fata ca nu te iubesc si vreau de la tine numai sex! Mi-era teama ca spui adevarul si n-am putut sa nu scap cateva lacrimi in spatele tau, fara sa vreau! Mi-ai bucurat inima cand m-ai chemat langa tine ca ai visat urat! Sa fiu langa tine sa te apar de cosmaruri si uratenii!
Nici c-ai fi putut sa ma jignesti mai tare decat sa-mi zici sa ma culc cu jumatate din populatia de femei din Buc ca sa capat experienta sa o satisfac pe Madalina mea! Si Doamne cat am incercat sa te fac sa te simti bine! Ciudat este ca si eu mi-am dorit liberatatea asta(macar cu un sfert si tot ar fi fost ceva; la cat sunt de frumoase unele fete…!) asa ca nici eu nu stiu cu mult mai mult decat tine ce vreau de la viata! Dar tot un barbat fidel am sa raman! Sper doar sa gasesc o fata cum era Madalina cand am cunoscut-o eu! Poate as vrea numai sa se fardeze putin si sa-i placa mai mult sa faca dragoste cu mine! O.K. cu mult mai mult! Tot asa neinceputa si buna la suflet! Si am sa-i fiu fidel trup si suflet si n-am sa mai renunt la ea pentru nimeni! Asta isi doreste orice femeie de la barbatul ei --> fidelitate!
Poate am fost las si nu am stiut sa te pastrez langa mine si nici sa lupt pana la capat! Dar trebuia sa te las pt ca si tu mi-ai lasat libertate sa aleg! Dar ti-am cerut-o la inceput! Nici macar nu te-am sarutat inaite de a ne desparti si as fi putut, dar n-am vrut sa suferi! N-am sa uit niciodata cum tremurai in gradina manastirii cand te-am sarutat prima data si nimeni nu-mi va lua asta din minte niciodata! Ai avut dreptate ca Dumnezeu era acolo langa noi!
Cred ca cel mai mult te maturizeaza ca barbat despartirea de femeia iubita! Am reactionat si acum ca si atunci cand m-am despartit de Raluca pe moment n-am simtit decat socul, dar incet, incet realizez si forta loviturii: in plin si foarte bine tintita, precizie desavarsita, dar pe Raluca n-am iubit-o nici pe sfert cum te-am iubit pe tine. N-am sa uit niciodata ca ai fost a mea! Mi-e teama sa nu te pierd de 2 ori: ori pt ca gasesti pe altul ori pt ca nu mai poti veni in Bucuresti! Dar daca ar fi fost numai distanta cel putin nu mi-ai fi frant tu inima! Da! Cu adevarat Mi-ai Frant Inima! si mi-e teama sa nu faci sex cu mine, daca te intorci la mine, din mila pt asta!!!
Poate asa e mai bine si poate o sa ne faca bine despartirea asta cat o fi ea de lunga!
Ai grija de tine! Nu te-am mintit: “Mi-e dor de tine!”

Niciun comentariu: