marți, 13 februarie 2007

credinta mea


Cred in Tine Dumnezeul meu, Isus Hristos, Care existi cu adevarat in ceruri. Esti mai aproape de mine decat oricine. Esti in venele mele si esti sangele meu. Stau marturie vie inaintea oricui Te neaga. Existi cu adevarat si esti mai viu decat oricine. Cine Te poate infrunta cand Te asculta marea si vantul? Cine Ti se poate impotrivi cand armatele Tale de ingeri sunt nesfarsite. Cine Te poate imbratisa si saruta Dumnezeul meu. Pacatele mele sunt fara numar si numai muzica mi Te mai aduce in suflet.Unde vei fi cand sufletul meu va matura iadul? Si unde va fi cetatea Ta cand lacrimi amare imi vor macina sufletul? Ah Doamne de ce nu Te-am iubit destul cand Tu mi-ai dat totul? Unde e dragostea mea cand ai mai multa nevoie de mine? Doamne nu ma lasa si da-mi un strop de intelepciune, sa soarba urechea mea de pe buzele Tale. Am atata nevoie de Tine! Daca Te-as putea imbratisa o singura data nu ar mai conta nimic pentru mine nici moartea, nici iadul nici durerile a 1000 de ani de suferinta, si nu ca sa-Ti iau locul sau ca sa fiu rasplatit in vre-un fel, nu cer nimic decat o imbratisare simpla de om sincer si cinstit, de om bun si naiv, de ramas bun...
Doamne daca Tu nu existi atunci noi oamenii suntem un vis al unui lucru nebun cum ar fi Universul! Doamne daca Tu n-ai exista am fi atat de singuri in infinit! Doamne Te iubesc mai mult decat orice, mai mult decat pe sora mea,mai mult decat pe tatal meu, chiar mai mult decat pe mama mea fara de care nu pot sa traiesc. Doamne in mainile Tale e sufletul meu ca o firmitura de paine. Faca-se dupa voia Ta, nu a mea Doamne!
Miracole si minuni facute de Dumnezeu exista si azi asa cum au existat acum 2000 de ani, dar oamenii nu s-au schimbat si nu vor sa le vada nici azi cum nici acum 2000 de ani nu au vrut...

Niciun comentariu: