joi, 29 martie 2012

durere fizica

Cand eram copil aveam dureri mari la o masea foarte cariata. Bunicul meu, doctor stomatolog, a venit acasa la mine si mi-a dat cu sprei ca sa-mi amorteasca putin maseaua apoi mi-a scos nervul. A fost un test de anduranta: de rezistenta fizica si psihica. Nu a fost singura data cand am cunoscut cu adevarat durerea fizica. Am mai avut o masea infectata la care nu a prins anestezia. M-a durut in aceeasi masura si injectia pentru anestezie ca si scosul maselei respective. Alta data am reusit sa scot o plomba de aliaj de argint cu o forfecuta. Am ramas cu cateva sechele sau cu niste calitati... Inca nu stiu cum sa le numesc. De exemplu ma lasa rece daca imi cauterizeaza vreun doctor gingia fara nici o anestezie sau daca mi se pileste o masea pentru a fi imbracata cu o coronita. In general nu mai fac anestezie cu injectie decat strict daca mai scot vreun nerv la o masea sau imi scot o masea. Nu se pune problema de anestezie daca imi curat vreo carie de masea sau de dinte oricat de adanca ar fi. Cred ca fiecare are nivelul lui de suportabilitate, dar uneori poti fi foarte surprins de cat de tare si cat de mult poti suporta...

Niciun comentariu: