sâmbătă, 22 mai 2010

NO Comment

Strauss-Kahn catre Guvernul Boc:
Mariti impozitele si mai ales cele pentru bogati. Ei au spus NU, noi decidem

Directorul Fondului Monetar International, Dominique Strauss Kahn, spune ca FMI a sugerat Romaniei sa NU taie atat de mult din salariile bugetarilor, ca masura de limitare a deficitului, transmite RFI Romania. Fondul ar fi optat pentru o marire a taxelor si impozitelor, in special pentru cei mai bogati. Decizia apartine insa Guvernului Romaniei, a mentionat Strauss Kahn.

"Romania este intr-o situatie mai dificila decat credeam si decat o credea si ea. I-am spus: in aceste conditii, vom accepta ca deficitul bugetar pe care l-am convenit sa fie putin mai mare, pentru ca in felul acesta, vom sustine cresterea economica", spune el.

"Totusi, situatia s-a degradat mai mult decat am crezut. Ca urmare, am cerut noi masuri. Guvernul roman ne-a spus: vom taia 25% din salariile functionarilor. Noi am spus NU: daca vreti sa faceti economii, mariti impozitele si mai ales impozitele pentru cei bogati. Guvernul a spus NU, noi suntem cei care decidem. Si asta e adevarul: Guvernul decide intotdeauna, nu FMI. Noi spunem doar care e drumul de urmat. Guvernul propune masurile, Guvernul roman le-a ales", explica directorul FMI, Dominique Strauss Kahn.

sursa: http://www.hotnews.ro/

Niciun comentariu: