luni, 29 aprilie 2013

De ce am pus si de ce am scos din Lista mea de bloguri: Mondomediatop's Blog

Am gazduit pentru mai multa vreme in Lista mea de bloguri: Mondomediatop's Blog. Mi s-a parut si inca mi se pare un blog foarte bine ancorat in realitate, chiar daca foloseste foarte multe poze fara nici o cenzura si cuvinte vulgare pana la jignirea fara nici o retinere. As vrea sa se deschida mintea oamenilor vizavi de lucrurile care se petrec in aceasta lume (politic, economic, din punct de vedere al cipurilor si de alta natura) in zilele noastre aproape indiferent de modul prin care poti ajunge la inima si mintea lor, adica badaran sau civilizat. Totusi am renuntat sa mai urmaresc acest blog, cel putin in mod oficial pentru ca alaturarea cuvintelor ce fac referire la Dumnezeu cu anumite cuvinte ce fac trimitere la organele genitale (chiar si medical vorbind) este inacceptabil.

Niciun comentariu: