sâmbătă, 28 iulie 2012

strabunii mei


Strabunicul meu (tatal mamei mamei mele): fost Director Colegiul National Gh. Rosca Codreanu Bârlad
"...dar dintre toţi se detaşează profesorul Gheorghe Gâlcă, profesorul de chimie şi, într-o vreme, directorul liceului, despre care scrie: „În decursul anilor aveam să-l cunosc bine pe profesorul meu de chimie, care s-adovedit a fi nu numai un director gospodar desăvârşit, reuşind în scurt timp să schimbe aspectul şcolii, dar să introducă în şcoală acea disciplină propice unei ţinute academice, în care învăţătura şi preocupările legate de aceasta să facă din liceul«Codreanu» instituţia de care să ne mândrim fiecare. Profesorul Gh. Gâlcă a fost şi un mare pedagog, orele sale de chimie şi de fizică, experienţele de laborator, transformau ora de clasă într-un loc în care fiecare elev se visa chimist sau fizician."



Strabunicul meu (tatal tatalui mamei mele): fost protopop Baia, judetul Suceava (Baia = capitala Moldovei in vremea lui Stefan cel Mare)



Strabunicul meu (tatal mamei tatalui meu): fost mosier jud. Dolj (Oltenia)

Strabunicul meu (tatal tatalui tatalui meu): fost Director Posta Romana Bucuresti

Niciun comentariu: