joi, 10 aprilie 2008

pe marginile sufletului...


Barbatul si Femeia. Vise si sperante se nasc o data cu noi; o data cu fiecare dintre noi. Ca barbat imi doream cea mai frumoasa femeie din lume. Nu stiu daca am avut-o vreodata sau daca mi-a fost sortita mie. Timpul m-a invatat ca singurul lucru pe care mi-l doresc este EA. Gandurile mele mi-au sculptat-o, nu o data. Mi-am dorit-o din ce in ce mai mult. Ce folos iti poate aduce cel mai frumos trup daca e gol pe dinauntru. Un copac frumos pe dinafara si bolnav in sine... Poate nu, nu pentru mine. Eu am nevoie de liniste, de relaxare, si de calmul sufletului curat pe care l-am gasit intr-o inima calda. Ma gandesc la Ea fara stresul necunoasterii, fara furia geloziei, fara balbaiala unui moment de care nu esti sigur.
Se putea mai mult?
Imi doream mai mult?
Raspunsul se afla in momentele in care Ea ma face sa zambesc, ma face sa sufar, ma face sa plang, ma face sa iubesc, ma face sa ma joc, ma face sa... traiesc

Un comentariu:

silentzios spunea...

pisoi a scris despre motanel de ce se tine ca un scai de el: tu m-ai luat delicat din praful unei lumi ignorante si mi-ai aratat paradisul inimii tale, m-ai strans la piept, unde blanitza e foarte matasoasa si eu m-am prins si am incoltit si acu nici sa vreau nu ma mai pot smulge