joi, 29 martie 2007

o fata in tramvai


Am urcat in tramvai cu gandul la proiectele mele pe care trebuie sa le fac si de care nu ma mai apuc odata... Dupa vreo doua statii cineva mi-a captat atentia in mod deosebit! Era o fata! Atat de finuta, era frumoasa, era dulce la figura si parea ceea ce mie mi se pare a fi definitia unei femei. Am intuit ca ar avea un suflet cald si ca prin minune in tramvai a urcat o batrana, iar ea s-a ridicat si i-a cedat locul. Apoi a venit inspre mine... Cineva din fata mea s-a ridicat de pe scaun! Trebuia sa coboare! Ea a venit si s-a asezat in fata mea! Sa fi fost un semn de la Dumnezeu? Ma gandeam la cateva replici de agatat... de fapt nu, nu erau decat cateva cuvinte sincere: "salut, mergi spre casa sau spre facultate(servici), vrei sa bem o cafea impreuna?" Ah... daca as avea mai mult curaj... dar nu, mai bine sa nu o deranjez. Mi se pare aiurea sa agat in tramvai. Sa se uite la mine toti nataraii, sa rada chiar... si totusi, daca as avea mai mult curaj... O bere ar fi fost binevenita, dar degeaba... nu pot sa o agat, nu aici, dar imi place atat de mult!! E atat de finuta, slabuta si gingasa si are niste maini foarte frumoase cu degete lungi si cu un inel micut, dragut. Ce pacat! Se ridica si se indreapta spre usile tramvaiului... Am pierdut-o! Atat de aproape de fericire! Poate ca era visul meu de barbat, dar s-a stins si un sentiment de tristete ma cuprinde din nou. Ce pacat !!!

Niciun comentariu: