sâmbătă, 28 aprilie 2012

Barcelona F.C.

International, singura echipa de suflet pentru mine este FCBarcelona. Nu stiu daca pe undeva nu e aleasa aceasta echipa si pentru ca, nu de mult, doar cu 26 de ani in urma, Steaua reusea cea mai mare performanta a vreunui club romanesc chiar in fata acestei echipe. Barcelona are ceva al ei. Catalanii imi plac, imi par simpatici alaturi de sarbi si de greci. Mi se par foarte inimosi si mi se pare ca lupta cu pasiune pentru ceea ce iubesc! Imi place spiritul de luptator, de a nu te da batut indiferent de sortii de izbanda pe care ii ai, si care, de multe ori iti sunt potrivnici. Poate candva voi ajunge sa vad o finala de Champions League cu aceasta mare echipa, dar momentan cred ca a intrat intr-un recul dupa atatea trofee castigate in ultima vreme pe banda rulanta si nu stiu cat va dura pana isi vor reveni...

Niciun comentariu: