luni, 28 noiembrie 2011

demonstratie de blonda

Am vrut sa-i arat mamei mele podul peste caile ferate de la Basarab si am plecat cu masina. Era weekend asa ca am mers foarte bine prin Bucuresti fara aglomeratie sau vreun alt impediment. Cand ne-am intors acasa o masina trasa pe diagonala aprope perpendicular imi bloca intrarea in parcarea din fata blocului unde are sora mea un apartament de vreo 11 ani. Am clacsonat si ce sa vezi?! Se da jos de la volan o blonda (pe care personal nu am vazut-o pe acolo niciodata) la vreo 35-40 de ani se uita la numarul meu de la masina si ce credeti ca-mi spune?

"Ai numar de Moldova si deci nu ai ce cauta aici. Du-te in Moldova ta."
(Moldova in sensul de parte din Romania, nu in sensul de Republica Moldova) Sincer intai nu mi-am dat seama daca imi vine sa rad sau sa ma enervez. Din pacate totusi in secunda urmatoare mi-am iesit din fire. Am injurat-o si am reusit sa ma bag printre masina ei si un stalp mic ce delimita parcarea. Acum imi pare rau ca m-am enervat in loc sa ma distrez pe prostia blondei, dar prostia ei incomensurabila m-a scos pur si simplu din minti...

Niciun comentariu: