marți, 25 octombrie 2011

un simplu pirat

Din pacate pentru mine si pentru multi romani, am fost pacalit intr-un mare fel, cat se poate de josnic cu putinta. Nu, nu-mi imaginam ca flota romaneasca s-a evaporat... M-am gandit doar ca printre atatia politicieni cineva a parut sa faca ceva si pentru ceilalti, nu doar pentru el... asa am crezut cel putin. Dar pana la urma si-a dat arama pe fata, cum se spune. Omul si-a vazut strict interesul si s-a folosit la maxim de toti oamenii si de toate categoriile sociale. Am fost manipulati strict pentru vot, iar printre atatea dezamagiri si deznadejdi nici nu a fost prea greu. In momentul in care si-a vazut realizat interesul pana la capat a inceput sa arunce cu noroi si cu mizerie in toti cei care l-au votat si sa-si scuipe veninul pe care il acumulase in atatia ani de prefacatorie...

Niciun comentariu: