vineri, 5 noiembrie 2010

tot Steaua

Chiar ma gandeam in seara asta... Cu cine altcineva as putea sa tin din Romania? cu ce alta echipa? cu Dinamo care nu joaca in Europa decat preliminarii? cu Rapid care nu mai prinde Europa de cativa ani? cu Clujul care isi da autogoluri sau cu Urziceni care dupa doi ani frumosi s-a desfiintat aproape?! Nu, nu am alta echipa in Romania care sa-mi poata aduce bucurii. Nici macar nationala nu mai e ce a fost... Sunt stelist de mic copil si sunt fericit ca mi-am ales sau m-a ales aceasta echipa sa-i fiu fan. Steaua nu a mai castigat intr-o competitie europeana de 28 de meciuri (exceptand preliminariile) adica in ultimii 4 ani, dar cate echipe romansesti au jucat 28 de meciuri(exceptand preliminariile) in Europa in ultimii 4 ani?! Tin cu toate echipele noastre cand joaca in Europa, dar una singura imi aduce cele mai multe si mai mari bucurii.

Ultima victorie a Stelei în faza grupelor unei cupe europene (Liga Campionilor sau Liga Europa) data din 13 septembrie 2006, cînd gruparea bucureşteană se impunea la Kiev, cu scorul de 4-1, în Liga Campionilor.
De atunci, Steaua înregistrase 28 de partide consecutive fără victorie (două egaluri şi 3 înfrângeri în ediţia 2006-2007 a Ligii Campionilor şi, respectiv, două eşecuri în Cupa UEFA, un egal şi 5 înfrângeri în ediţia 2007-2008 a Ligii Campionilor, un egal şi cinci înfrângeri în sezonul 2008-2009 al Ligii Campionilor, 3 egaluri şi 3 înfrângeri în sezonul precedent al Ligii Europa şi două remize şi o înfrângere în această ediţie a Ligii Europa).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu campioana unei mari iubiri!