marți, 2 noiembrie 2010

mi-am schimbat buletinul

Desi mai era valabil pana in 2012, chiar de ziua mea, m-am grabit sa imi schimb buletinul si cam intr-o saptamana trebuie sa ma duc sa il ridic. De la 1 ianuarie 2011 se dau buletine cu cip, iar eu unul incerc sa evit asta macar pentru urmatorii 7 ani. Din pacate s-a micsorat numarul de ani la care trebuie sa-ti schimbi buletinul de la 10 la 7. Probabil inca o bucurie pentru cei care nu vor sa fie inseriati si amprentati pentru cipul de viitor. Ne modernizam fie ca vrem, fie ca nu vrem, dar o sa ne trezim la un moment dat ca toata aceasta evolutie nu este de fapt decat o numaratoare inversa la care participam cu totii bucurosi, cu o indiferenta caracteristica ignorantei. Pana la urma cel mai usor poti face rau atunci cand il faci in numele binelui. Cei care sunt obsedati de securizarea lumii nu fac altceva decat sa o cenzureze in exces pana cand democratia se va transforma intr-un binemeritat lagar de concentrare. De altfel nu a trecut asa mult timp de cand evreii aveau seriile tatuate pe maini. Noi o sa le avem scrise intr-un cip, ca doar am evoluat de atunci... sau poate am involuat? Ce conteaza...
Mergem inainte.

Niciun comentariu: