sâmbătă, 23 octombrie 2010

intrebarea fiecarei vieti

Fiecare dintre noi cred ca s-a intrebat in viata lui, macar o singura data, „pentru ce traim?” sau mai exact „pentru ce traiesc eu?”. Si eu m-am intrebat de foarte multe ori care e motivul existentei mele si am gasit un raspuns. Raspunsul pe care mi-l doream eu si motivul pentru care vreau sa traiesc. Sa ajut oameni, asta imi doresc eu, asta e lucrul pe care vreau sa-l implinesc: sa ajut pe cine ma roaga sa-l ajut. Vreau sa pun omul pe primul plan. M-am saturat de oamenii care isi fac griji de cainii si pisicile de pe strada, le ingrijesc si le hranesc mai ceva ca pe copiii lor. Dumnezeu nu a creat omul pentru animale ci animalele pentru oameni. Cati dintre acesti oameni i-ati vazut vreodata dand macar un colt de paine unui nevoias.
Acum nu e normal sa joci fotbal cu unele pisici, cum am vazut ca fac unii, nici cu asta nu sunt de acord, dar nici sa ai grija de ele mai mult decat de alti oameni.
Am vazut ca mai nou se duce o adevarata campanie impotriva oamenilor care cersesc, dar nimeni nu s-a gandit ca pentru cateva exemple negative sunt bagati toti cei napastuiti in aceeasi oala. Cineva vrea sa te faca sa te simti si bine daca esti lipsit de mila si de compasiune. Puternice lucruri sunt armele diavolului.
Singurul meu sfat este ajuta pe oricine poti, ori de cate ori poti. Candva la un moment dat o sa ai nevoie de ajutor si il vei primi negresit si pot sa marturisesc ca mi s-a intamplat asta de nenumarate ori.
Ajuta Omul.
„ Oridecâteori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.”

Niciun comentariu: