marți, 1 decembrie 2009

JOS COMUNISMUL !!!!!


Eu NU votez Mircea Geoana Presedinte !!! Eu NU votez Comunismul !!! Eu NU votez PSD !!! Eu NU votez Iliescu, Vantu, Voiculescu, Patriciu si haita de nemernici care vor sa mai fure inca 20 de ani, dupa 20 de ani de la revolutie, dupa alti 50 de ani de comunism.

Realitatea-TV esti o mizerie! Esti alaturi de curvele lui Voiculescu (Antenele lui TV). Televiziuni unite pentru o unica manipulare!

Eu nu vreau sa ne intoarcem spre est. Duceti-va la CHE GHEVARA.

LIBERTATE!



Jurnalistii sunt foarte ieftini... mai ales pe timp de criza.

"Revolutia bunului simt" s-a transformat in "Revolutia Nesimtirii"
Numele de Antonescu a avut influente politice asupra Romaniei de-a lungul istoriei dar sper sa nu aiba nici o relevanta si nici o influenta daca e insotit de Crin.

Niciun comentariu: