vineri, 23 octombrie 2009

lucrarile la Bran

Deocamdata decurg foarte bine daca pot spune asa. Cam ninge, dar incercam sa turnam peretii de la demisol. Vremea se spune ca s-ar inbunatati. Sper sa mai avem un ragaz de, macar, doua saptamani, dar la munte nu poti sti niciodata cum stai din punctul asta de vedere. Ultima data cand am revenit acasa dacia aia verde ca oul de rata ne-a cam lasat balta. Am gasit un tractor sa ne tracteze prin niste hartoape de pe langa Barlad. Am mers exact ca la offroad, doar ca acolo eram cu jeepul si ala era 4x4 cu un motor puternic. Am derapat si am fortat cat s-a putut, dar tot am ramas infipt intr-o denivelare... Aminteste-mi data viitoare sa nu ma mai iau dupa Mihai sau dupa alti muncitori care nu gandesc. Nu-i vorba ca i-am certat rau de tot ca am explodat din cauza nervilor chiar daca a fost o experienta interesanta. M-a costat vreo 4 ore (11-03), dar pana la urma s-a terminat cu bine...

Niciun comentariu: